top image

הסדר חוב מול בנקים ואנשים פרטיים

במצב הכלכלי של היום הרבה בעלי עסקים ואנשים פרטיים נקלעים לחובות כספיים מול בנקים, החובות מול הבנקים בדרך כלל חובות עקב נטל משכנתא או חובות לספקים ותשלומים לבנקים, לרשויות המקומיות וכן החובות ומצטברים לחובות גדולים ובעל החוב יכול לעבד את נכסיו ובכך לפגוע בהתנהלות הכלכלית של חייו.

במידה והחייב לא יכול לכסות את חובותיו רשאי הנושה ( בנקים, ספקים, אנשים פרטיים, מוסדות, רשויות וכ"ו) לגבות את חובותיו לפי חוק ע"י פתיחת תיק בלשכת הוצאה לפועל או ניהול הליך פשיטת רגל /חדלות פירעון במקרה ומדובר בחברה עפ"י הליכי כינוס נכסים ופקודת החברות.

מה הם ההליכים?

הליכי הוצאה לפועל ופשיטת הרגל אלו הליכים מפרכים אשר דרוש להם זמן והרבה כוח נפשי, לכן יש לנסות לפתור את המצב באמצעות ניהול משא ומתן בכדי להשיג את ההסדר הטוב ביותר לחייב בפריסה נוחה כך שהחייב לא יהיה תחת קריסה כלכלית ו/או לחצים בלתי פוסקים של איום בנקיטת הליכים כנגד החייב.

הנושה גם הוא מרוויח מהסדר החוב, שכן ניתנת לו אפשרות לקבל את כספו חזרה גם אם זה בתשלומים וזאת מבלי לרדוף אחרי החייב ולנהל הליכים ארוכים והוצאת כספים רבות. במקרה של הבנקים לרוב, הבנקים יהיו מעוניינים להגיע לפשרה ו/או פריסת החוב עם החייב ובמקרים מסויימים גם יסתפקו בחלק מהחוב המקורי.

בשורה התחתונה, הסדרי החוב מול הבנקים חוסכים הוצאות כספיות רבות בגין ניהול ההליך ולכן הבנקים מעדיפים להגיע להסדר החוב ופריסה נוחה אשר בסופו של יום תהיה לטובת החייב וכן לבנק עצמו.

הסדר מול הבנק בטרם פנייה שלו להליכים משפטיים

עניין חשוב מאוד במצב של חובות לבנקים יש להסדיר את החובות בהקדם בטרם הבנק נפנה להליכים משפטים, דרך אחת היא לפנות באופן עצמאי לבנק ולנסות להגיע למשא ומתן אך המלצה היא להיעזר בעורך דין ודים לירן קולצינסקי אשר הינו איש מקצוע אשר ייצג את האינטרסים שלכם על מול הבנק,

כאשר מדובר בחברה או עסק אשר נקלעו לחובות, מבחינת החוק, כספם הפרטי של המנהלים או בעלי המניות אינו רלוונטי לפירעון החוב אלא במידה ונתנו ערבות אישית לחובות החברה ו/או הוכח כי פעלו בדרכים לא חוקיות (גניבת כספים וכ"ו) ובכך ניתן בהליך של "הרמת מסך" לחברה ובכך להיכנס לכספם האישי.

במידה הניסיון להגיע להסדר לא צלח, הנושים רשאים לנקוט בהליכים משפטיים שאחד מהם הוא פתיחת תיק הוצאה לפועל.בעל החוב יכול מצידו לבקש להקפיא את ההליכים מבית המשפט כדי לשקם את העסק, אך יש עליו להוכיח שהתכנית היא ריאלית ותביא להחזר החוב לנושה. כמו כן גם במקרה זה עדיף לפנות לעורך דין ודים לירן קולצינסקי המומחה בהסדרי חוב ובקאי בחובות כספים כמו גם בתוכניות שיקום והבראה לאנשים פרטיים, עסקים ולחברות בקשיים.

חשוב להיות מיוצג על ידי עורך דין הוצאה לפועל

בנוסף לידע המקצועי ולניסיון, עורך הדין ודים לירן קולצינסקי מלווה את בעל החוב לאורך כל התהליך בעודו נעזר במומחים כמו כלכלנים ורואי חשבון אשר פועלים בשיתוף פעולה על מנת לתת לחייב הגנה מקסימלית מפני סנקציות של נושיו כגון ביטול הגבלות (חשבון הבנק והוצאת צווי מאסר או צו עיכוב יציאה מן הארץ וכ"ו).

למה כדאי להיעזר בעורך דין ולא לפנות באופן עצמאי?

א.) עורך הדין יפעל להקטין את פערי הכוחות בין החייב והבנק הבנק ו/או הנושה, הוא תאגיד גדול וחזק המיוצג על ידי סוללת עורכי דין ואנשי מקצוע אשר נמצאים בעמדת כוח מול החייב. עורך דין ודים לירן קולצינסקי פועל למען מטרות החייב ומגן על זכויותיו ובכך מאזן הכוחות בין הצדדים.

ב.) עורך דין ודים קולצינסקי בעל ניסיון ויכולת לנהל בהצלחה משא ומתן מול גופים גדולים, עורך דין מיומן ומקצועי אשר יגיע להסדר חוב הוגן והטוב ביותר לחייב.

מחפשים עורך דין להסדר חובות? מחפשים עורך דין להסדר חובות מול בנקים?

צרו קשר עוד היום עם עורך דין ודים לירן קולצי'נסקי ונשמח לספק לכם שירות מקצועי ומקיף.

עורך דין מתמחה בהסדר חובות מול הבנק

מאמר זה אין מהווה עצה משפטית ו/או אינו בה להחליף יעוץ משפטי.

המידע מעניין? שתפו עם חברים

תמיד כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר

לייעוץ ומידע מלאו פרטים ונחזור אליכם
  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.